.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۴۵ هزار نقطه ساخت وساز غیرمجاز در مازندران شناسایی شد
نماینده ویژه استاندار مازندران در ستاد مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری از شناسایی ۱۴۵ هزار نفطه ساخت وساز غیرمجاز در استان خبر داد و گفت:طبیعت استان مورد تعرض قرار گرفته است.

 به گزارش شمال نیوز، سردار ناصر اکبر زاده صبح پنجشنبه در جلسه صیانت از منابع طبیعی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز در سنوات گذشته سبب مخدوش شدن چهره طبیعت شد گفت: مازندران قوم شناسنامه دار و پیشینه دار در تاریخ است و با رشادت‌های سلاطین به امانت سپرده شده مورد تعرض واقع شده است.

وی تصریح کرد: به صورت هوایی و زمینی استان مازندران را مشاهده کردم که سبب نگرانی شد و باید وضع موجود حفاظت شود.

وی با اشاره به اینکه باید اراده وجود داشته باشد تا وضع موجود را به نسل‌های آینده منتقل کنیم افزود: تشکیل قرارگاه صیانت از منابع ملی، حفظ حقوق بیت المال و محیط زیست با دستور استاندار در مازندران کلید خورد و در کل کشور به تبعیت از مازندران اجرایی می‌شود.

سردار اکبر زاده گفت: کارگروهی تشکیل شد و هر کدام به کارهای تخصصی و فنی وارد شدند تا وضع موجود صیانت شود و از طریق استاندار مازندران فرماندار بعنوان مسئول قرارگاه منصوب و دستگاه‌ها به عنوان عضو قرارگاه در صیانت از اراضی ملی و انفال و حفظ دریا، جنگل، زمین و کوه و ییلاقات مأموریت ویژه ای دارند.

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با کوه خواری و جنگل خواری تصریح کرد: چنانچه در سنوات گذشته مدیران پیشگیری را در دستور کار قرار می‌دادند وضع موجود این نبود که شاهد هستیم مورد تاخت و تاز و تعرض غیر بومی‌ها قرار گرفته است.

وی گفت: زمین‌ها و باغات به عنوان میراث گذشتگان به ارث رسیده واگر به تاراج گذاشته شود در حوزه فرهنگی و اجتماعی تبعات دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی مازندرانی‌ها پادو و مستخدم غیر بومی‌ها شدند افزود: با تدبیر استاندار مازندران کارهایی انجام می‌شود که خروجی مناسب داشته باشد و طوری عمل کنیم مردم احساس کنند نظام در کنار ماست و گروه رانت خواری‌ها و ابتذال اقتصادی را مهار کنیم.

سردار اکبر زاده تصریح کرد: بارانت خواران و مفسدان اقتصادی که به انفال و منابع طبیعی تعرض می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد غرب استان دست مازندرانی‌ها نیست و دست دلال‌های مفت خور که سرزمین ما را مورد تعرض کرده و اقتصاد ما را به یغما برده و یک ریال در این استان هزینه نمی‌کنند، است.

سردار اکبرزاده افزود: ملک در مازندران به فروش می‌رسد و پول آن در کشورهای خارجی هزینه می‌شود، که غیرت ما اجازه نمی‌دهد بی تفاوت باشیم و ۱۴۵ هزار نقطه در ساخت و سازهای غیر مجاز در استان مازندران شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه صف رانت خواران از مردم بومی جداست گفت: در روستاها دنبال آلونک نیستیم و دنبال افرادی که به منابع ملی تعرض کردند و ویلاهای چند صد میلیاردی ساخته‌اند هستیم تا ریشه فساد را نابود کنیم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.